woensdag 24 mei 2017

Evaluatie middag, maar eerst Koersballen

Woensdag 24 mei 2017



Vanmiddag de laatste keer dit seizoen Koersballen, we spelen van 1 tot 2 uur daarna hebben we de evaluatie met een dia presentatie van Cees. 13 spelers waren er uiteindelijk. De hoogste score was voor Bram en Piet met ieder 6 punten.
Piet, Arie en Pieternella/Tony waren respectievelijk 1, 2 en 3 met 14, 12 en 10 punten.
Dit was voor mij de laatste keer dat ik leiding gaf aan het Koersballen, na ruim 10 jaar moet het stokje naar een ander dat brengt ook weer nieuwe ideeen en misschien een andere kijk op bepaalde dingen. Ik bedank een ieder voor de jarenlange belangstelling voor het koersballen en ik heb er zelf ook van genoten.
Tony wens ik heel veel succes als nieuwe spelleider samen met zijn vrouw Els. Dit gaat echt goed lopen en ik heb hier alle vertrouwen in.

Cees gaf ook aan dat hij ophoudt met de foto's die hij elke week maakt en aandraagt voor de Blog, dit gaat we echt missen, speciaal de presentatie op de laatste middag van het seizoen. Cees bedankt voor de vele foto's.

Pieternella tegen Els 1-3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten