donderdag 16 februari 2017

Koersballen en Natuur Foto Show



Woensdag 15 feb 2017

De matten lagen al gereed toen ik binnenkwam want ze willen natuurlijk graag om één uur beginnen. We waren met elf spelers dat is wel een mooie groep voor twee matten, kom je nog al eens aan de beurt. Fijn dat Jaap vandaag ook mee deed maar volgens mij kan hij het veel beter als dat eruit kwam, je kan blijkbaar niet altijd goed zijn.
Bij mij liep het heel goed en eindigde met 24 punten, als tweede stond Pieternella met 13- en derde stond Els en Bram met ieder 12 punten. 12 x werd de Jack in her dubbel scorevak gegooid, Jaap en Tony ieder 3x. De hoogste score vandaag was voor Bram met 6 punten.
Ik heb nogmaals de beheerder aangesproken over de gevaarlijke situatie met de schakelaar in het berghok, later heb ik er zelf maar tape over geplakt. In drie weken tijd moet je wel een schakelaar kunnen vernieuwen.


Een bruidspaar op de foto

Dia's van Huib van Dam gefotografeerd door Cees vanaf het scherm

Schitterende presentatie
Verslag van Coby







Geen opmerkingen:

Een reactie posten