woensdag 14 oktober 2015

Koersballen en Sjoelen

Woensdag 14 oct 2015

Vanmiddag was het weer om twee uur Koersballen. Een paar keer van lijstje wisselen want er druppelden er nog een paar binnen toen we al bezig waren, en later kwam de grote verrassing toen kwam Ma binnen.
Ze zag er goed uit en liep goed dus heb ik haar in mijn plaats op de lijst gezet. Ze was het nog niet vergeten hoe het moest en hield de bowls op de goede manier vast. Ze zei dat ze wat problemen met haar rechter blikveld had en dat zag je ook aan haar spel door in het midden te gooien. Vroeger was over rechts haar sterkste kant. Ik hoop dat ze nu af en toe mee komt doen dan pikt ze het weer snel op denk ik.
Arie was vanmiddag de beste speler en de Jack werd wel 35x geraakt met de speelbal, dat zijn veel punten. IK wil één correctie plegen met betrekking tot de halve punten, wanneer de jack geraakt wordt met de speelbal en hij rolt in het dubbelscore vak dan telt dit als één punt, want het wordt alreeds beloont, dus niet anderhalve punt.
































Sjoelen
































Mina de eerste prijs
Het verslag van Cobie




Geen opmerkingen:

Een reactie posten