woensdag 30 september 2015

Koersballen en Creamiddag


Woensdag 30 sep 2015

Er waren nog verschillende koersbalspelers met vakantie, we speelden nu met acht.
Eerst moet ik nog wat melden. Op 13 mei 2015 hebben we afgesproken om wanneer een speler met de speelbal de Jack raakt een halve punt toe te kennen. Dit waren we helemaal vergeten. Juist vanmiddag is de Jack heel veel keren geraakt. Volgende week beter.
Vanmiddag gooide met name Clara heel goed, zij was de winnaar deze middag met 19 punten uit 9 spelletjes.
 Ik gooide zelf niet echt slecht Maar de laatste Bal van de tegenspelers draaide mijn mooie posities de nek om. Ik zal er twee noemen.
Ik lag met twee tegen Cees, de laatste bal van Cees was schitterend, tussen die van mij in en 1 punt voor Cees.
Ik lag met vier tegen Clara, er was een kleine opening waar net achter de Jack lag, Clara gooit er precies in de opening en 1 punt voor Clara.
Door dit soort situaties bleef ik de eerste 5 spelletjes zonder punten. Petje af voor de tegenspelers.

 Creamiddag











De koffie komt eraan














Het verslag van Ella:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten